wtorek, 28 kwietnia 2020

Trevignano Romano: orędzie z 25.04.2020 – będę miłosierny, ale dla tego, który cały czas przeklina, nie będę miał litości

Trevignano Romano: orędzie z 25.04.2020 – będę miłosierny, ale dla tego, który cały czas przeklina, nie będę miał litości

Publikując orędzia z Trevignano Romano nie wyprzedzamy osądu Matki Kościoła, i jeśli Kościół w osobie biskupa miejsca wypowie się negatywnie, zabraniając ich publikacji i rozpowszechniania – natychmiast w duchu posłuszeństwa zastosujemy się do tego
Za „Miłujcie się”:
Wiarygodność nadzwyczajnych znaków z Trevignano Romano zostawmy osądowi Kościoła, ale wezwanie do nawrócenia jest ewangelicznym wezwaniem Chrystusa oraz Jego Matki Maryi i ono zawsze wszystkich obowiązuje. Powinniśmy je przyjąć i podporządkować mu wszystkie dziedziny swojego życia.
Trevignano Romano – przesłanie z 25.04.2020 od Pana Jezusa
Moja córko i siostro, dziękuję za przybycie na modlitwę.
Moi bracia, osłódźcie moje bolące i krwawiące serce, módlcie się dużo, ponieważ to, co nadejdzie, będzie bardzo bolesne dla świata, ale wy nie jesteście światem, jesteście moimi umiłowanymi, którzy jako dzieci przychodzą do Mnie ze szczerymi oczami i proszą o pomoc i miłosierdzie. Moi bracia, Ja podążam za waszymi umysłami i tylko Ja poprowadzę was na właściwe ścieżki, tylko dajcie mi wasze ręce. Bracia, przebaczcie i zacznijcie głosić światu, aby wszyscy mogli Mnie poznać. Otwórzcie wasze serca, a będę miłosierny, ale dla tego, który cały czas przeklina, nie będę miał litości. Bracia, uważajcie na dyktatury i na to, do czego was przymuszą, ponieważ to nie pochodzi od Mojego Ojca. Oto wojna, która już się rozpoczęła. Bracia, nigdy nie wątpcie w Moją pomoc, Moją bliskość i Moją miłość. Módlcie się za kapłanów. Wszystkich was błogosławię w imię Ojca, w Moje imię i Ducha Świętego. Amen”.

Wasz Drogi Jezus
Tłumaczenia dokonał tłumacz z „Echa Medziugorja”
Gisela do Polaków:
Nawracajcie się i módlcie się. Nadszedł czas próby, ale niebo jest z nami!
Gisela wzywa do tworzenia domowych wieczerników modlitwy. Zwraca się także z wezwaniem do Polaków.

Wiem, że wielu z was dowiaduje się o tym, co się wydarzyło i co dzieje się nadal w Trevignano Romano, Maryja wzywa przede wszystkim do nawrócenia. To jest teraz bardzo potrzebne. Nawrócenie, nawrócenie. Trzeba wrócić do Boga. Obecnie wielu nie ma bowiem Boga w swoim sercu. Ludzie są zagubieni, często stwarzają sobie fałszywych bożków. Maryja podczas objawień prosi o jedno: o powrót do Boga, modlitwę i pokutę. W przeciwnym razie będzie coraz gorzej. Nawracajcie się i módlcie się. Nadszedł czas próby, ale niebo jest z nami!
Za: twojawalkaduchowa.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Krew Chrystusa oczyszcza nas z grzechu

Światłość PIERWSZE CZYTANIE 1 J 1,5-2,2 Krew Chrystusa oczyszcza nas z grzechu Czytanie z Pierwszego listu świętego Jana Apostoła Najmilsi: ...