czwartek, 29 kwietnia 2021

Tak mówi Pan: Nadejdą teraz straszne dni na tę niedowierzającą i nieuczciwą Ludzkość, jej złoto zamieni się we łzy, ponieważ wychwalali bożki tej ziemi, zaprzeczając Temu, który ich stworzył.

 

Wzgórze Dobrego Pasterza)
28.04.2021
Grad i ogień zniszczą wszystko, co jest brudne!

Tak mówi Pan: Nadejdą teraz straszne dni na tę niedowierzającą i nieuczciwą Ludzkość, jej złoto zamieni się we łzy, ponieważ wychwalali bożki tej ziemi, zaprzeczając Temu, który ich stworzył.

Przygotujcie się, ludzie, burza będzie katastrofalna, niebo ześle grad i ogień, aby zniszczyć wszystko, co jest brudne.

Najświętsza Dziewica owinie wszystkie swoje dzieci płaszczem i ochroni je przed wielką katastrofą.

Wielu ludzi uważa, że ​​czas jest jeszcze bardzo daleko, zanim nadejdą te nieszczęścia, ale prawdę mówiąc, mówię wam: zaczęły się, wy ich doświadczacie, jesteście dopiero na początku boleści.

Straszna jest moja agonia, gdy widzę, jak mój lud jest mordowany przez niegodziwość tych, którzy zaprzedali się szatanowi, nie mogę już dłużej czekać, to jest czas Mojego Miłosierdzia i … Mojej Sprawiedliwości!

Zostaniecie surowo wypróbowani, o ludzie, zostaniecie ukarani za całe zło, które popełniliście, rózga Ojca pęknie wam na skórze… nie będziecie mieli ucieczki!

Zabawy skończone, wróg przejął moje dzieci, wielu konsekrowanych ludzi sprzedało mu się… na efemeryczny czas chwały na tej Ziemi sprzedali swoje dusze.

Moje biedne dzieci i już nie moje z twojego wolnego wyboru; … Teraz do mnie należy interwencja:… zapewniam, że będę Sprawiedliwym Sędzią.

Niebiańska Armia jest gotowa do interwencji w bitwie! Bóg weźmie Swoich wiernych naśladowców w Siebie, żadne z Jego dzieci nie zginie, ponieważ On jest Jedynym, Jedynym i Prawdziwym Bogiem, nikt nie jest większy od Niego!

Wkrótce dam ci znak Mojego Miłosierdzia!

Godzina mojej Sprawiedliwości jest bliska!

Strzeżcie się albo ludzie, JESTEM! Przygotujcie się, bo dzień jest bardzo blisko naszego spotkania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nabożeństwo pierwszych sobót miesiąca

Nabożeństwo pierwszych sobót miesiąca ...