czwartek, 29 kwietnia 2021

Wkrótce zaczną się prawdziwe prześladowania chrześcijan, ale nie bójcie się, ponieważ będę was chronił.

 Trevignano Romano, 27 kwietnia 2021
Droga córko, dziękuję za przyjęcie mnie w swoim sercu. Moja córko, co będzie w tej chwili zostało napisane. Wkrótce zaczną się prawdziwe prześladowania chrześcijan, ale nie bójcie się, ponieważ będę was chronił. Będą udręki, mój Syn był uważany za szalonego nawet przez najbliższych krewnych, więc kiedy twoje usta będą wymawiać Jego Najświętsze Imię, niegodziwość zacznie się tam karmić, niektóre z moich dzieci mogą cofnąć się, ponieważ są plagiatem nowej religii, która to robi. nie należą do Boga, córko Moja, poświęcaj się bardziej modlitwie i postowi, módl się za chorych w duchu. Pamiętajcie, że Bóg jest sprawiedliwy, a Jego sprawiedliwość zadrży Kościół, nie pozwoli nieprawości panować nad sobą i zmienić słowa Bożego. Moja córko, świat i ludzkość potrzebują wskazówek,te szerzące się orędzia będą perłami dla tych, którzy znają prawdę, nie lękajcie się, prawda będzie musiała być wykrzykiwana w tysiącach miejsc, aby nawrócenie mogło rozpocząć się w sercach moich dzieci. Nigdy nie bój się tego, co wkrótce się wydarzy, ponieważ będę z tobą, rozeznawaj dusze, które się zbliżą, ktoś cię oszuka, bądź czujny i gotowy. Teraz błogosławię was w imię Ojca, Syna i Ducha Świętego. Amen.Syna i Ducha Świętego, Amen.Syna i Ducha Świętego, Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nabożeństwo pierwszych sobót miesiąca

Nabożeństwo pierwszych sobót miesiąca ...