piątek, 14 maja 2021

Kto jest ze Mną, powinien z mocą wykrzykiwać Moje Imię, aby zmiażdżyć wszystko, co pochodzi ze zła. Nigdy nie chciałem tego wszystkiego, ale bawiłeś się z Bogiem, nie zdając sobie sprawy z tego, przed czym staniesz.

 

Gisella - Wkrótce burza

Nasz Pan Jezus do Gisella Cardia 17 kwietnia 2021 roku:

Umiłowani bracia i siostry, oto jestem z wami, którzy prosiliście o moją interwencję. Bracia i siostry, proszę was o modlitwę i wzniesienie modlitwy, aby ten czas został jeszcze bardziej skrócony. Jestem gotowy i wkrótce na ludzkość spadnie burza; będzie tak silny, że świat nie poznał czegoś podobnego. Modlę się do mojego Ojca, aby pozostałą uncję miłosierdzia wykorzystał na tych zdezorientowanych dzieciach [tj. ludzie].[1] Moi bracia i siostry, wszystko nagle się zmieni; będziesz miał trudności z odróżnieniem dobrych od złych wpływów, jeśli nie będziesz przygotowany. Świat zmieni się tak, jak nigdy wcześniej nie widziałeś. [2] Kto jest ze Mną, powinien z mocą wykrzykiwać Moje Imię, aby zmiażdżyć wszystko, co pochodzi ze zła. Nigdy nie chciałem tego wszystkiego, ale bawiłeś się z Bogiem, nie zdając sobie sprawy z tego, przed czym staniesz. Wasze niegodziwe wybory i decyzje ciążą na Mnie jak skała, a teraz proszę was, abyście powstrzymali całe to cierpienie! Moja Najświętsza Matka towarzyszy wam od lat, prowadząc was na ścieżkę, która pochodzi od Boga, ale ludzkości zależy na korzystaniu ze wszystkich dobrodziejstw świata [podczas] depcząc swoich braci i siostry, dzieci i wszystko, co znajduje się na jego drodze, zamiast mieć pokorę i mądrość.
 
A teraz, dlaczego wciąż jesteś zaskoczony tym, co się dzieje? Czy nie wiesz, że nawet najmniejszy grzech może ważyć [ciężko]? Wybraliście bogactwa zamiast zadowalać się małymi rzeczami; nauka została wam dana i wielu używało jej do zabijania - tak, użyliście nauki, ale nie swojego sumienia. [3] Łaski i intelekt, które zostały wam powierzone, zostały wykorzystane na pieniądze, a jednak teraz zastanawiacie się, dlaczego znajdujecie się w dyktaturze i cierpicie? Módlcie się, módlcie się, módlcie się i bądźcie wierni prawom i przykazaniom Nieba, jeśli chcecie być zbawieni i nie stracić życia. Teraz błogosławię was w imię Ojca, w Moje Imię i Ducha Świętego. Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nabożeństwo pierwszych sobót miesiąca

Nabożeństwo pierwszych sobót miesiąca ...