piątek, 14 maja 2021

To jest chwila próby, ale nie lękajcie się: módlcie się i czerpcie siłę od mojego Jezusa, który nie zostawi was samych. Moje dzieci, pamiętajcie, że ci, którzy was prześladują, zwrócą się przeciwko Bogu, który wkrótce przybędzie ze swoją sprawiedliwością.

 

Gisella - módlcie się za moich konsekrowanych

Matka Boża do Gisella Cardia w 5. rocznicę objawień, które rozpoczęły się 21 kwietnia 2016 roku w Trevignano Romano we Włoszech:

Kochane dzieci, co za radość widzieć was na modlitwie i na ugiętych kolanach. Dzisiaj jest ważny dzień, ponieważ wybrałem tę córkę jako ulubioną córkę, razem z jej skromnym mężem, aby móc przekazać światu moje intencje. Dzieci, módlcie się za moich konsekrowanych, aby mogli nawrócić swoje serca. Czytanie Słowa Bożego z ambony jest łatwe, ale niektórzy, którzy powinni być pasterzami zagubionej owcy, wyrzucają słowa dyktowane przez diabła, otwierając usta. Moje dzieci, widzę wasze cierpienia i wasze serca, ale jestem wśród was, aby moje Dzieło zostało zrealizowane: bądźcie tego pewni. To jest chwila próby, ale nie lękajcie się: módlcie się i czerpcie siłę od mojego Jezusa, który nie zostawi was samych. Moje dzieci, pamiętajcie, że ci, którzy was prześladują, zwrócą się przeciwko Bogu, który wkrótce przybędzie ze swoją sprawiedliwością.[1] Nie lękajcie się: zawsze bądźcie żołnierzami światła w wierze. Teraz daję wam moje macierzyńskie błogosławieństwo w imię Ojca, Syna i Ducha Świętego, Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nabożeństwo pierwszych sobót miesiąca

Nabożeństwo pierwszych sobót miesiąca ...