piątek, 14 maja 2021

Umiłowane dzieci, dlaczego nie ufacie Bogu? Ten, który zna każdego z was; On, który cierpi, kiedy ci, którzy uważają się za wiernych, postępują i sprzeciwiają się Jego prawom.

 

Gisella - dlaczego nie ufasz?

Matka Boża do Gisella Cardia 24 kwietnia 2021 roku:

Droga córko, dziękuję, że przyjęłaś mnie w swoim sercu. Moja córko, chcę, żebyś przypomniała swoim braciom i siostrom na całym świecie, że mój Syn zna ich serca, dlatego nie daj się zmylić, ponieważ [wtedy] możesz być łatwym łupem dla diabła. Umiłowane dzieci, dlaczego nie ufacie Bogu? Ten, który zna każdego z was; On, który cierpi, kiedy ci, którzy uważają się za wiernych, postępują i sprzeciwiają się Jego prawom. On wie, jak karmić swoje własne dzieci, więc jeśli naprawdę uważacie się za wiernych, poddajcie się Bogu i zachowajcie spokój.
 
Mój Ojciec posłał mnie, abym rozmawiał z moimi ulubionymi synami [1] na całym świecie, aby ich uspokoić co do Jego nieskończonej Miłości: nie lękajcie się i ufajcie Mu - tylko Ojciec może wiedzieć najlepiej o swoich dzieciach, ale wielu, pomimo swojej wiary, nie uznaje Go. Moje dzieci, miłujcie swoje krzyże, a przede wszystkim kochajcie Boga, szanując Jego prawa i przykazania, abyście się radowali i mieli pokój w sercach. Teraz błogosławię was w imię Ojca, Syna i Ducha Świętego. Amen.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nabożeństwo pierwszych sobót miesiąca

Nabożeństwo pierwszych sobót miesiąca ...