piątek, 14 maja 2021

Wkrótce zaczną się prawdziwe prześladowania chrześcijan, ale nie bójcie się, bo Ja was ochronię. Będą cierpienia - mój Syn był nazywany szalonym nawet przez swoich najbliższych krewnych - więc kiedy twoje usta będą wymawiać Jego Najświętsze Imię, nieprawość zacznie nabierać siły; niektóre z moich dzieci mogą wycofać się, ponieważ zostały oszukane przez nową religię [1] to nie należy do Boga.

 

Gisella - My Son was Called Mad

Matka Boża do Gisella Cardia 27 kwietnia 2021 roku:

Droga córko, dziękuję za przyjęcie mnie w swoim sercu. Moja córko, co będzie w tej chwili [już] zostało napisane. Wkrótce zaczną się prawdziwe prześladowania chrześcijan, ale nie bójcie się, bo Ja was ochronię. Będą cierpienia - mój Syn był nazywany szalonym nawet przez swoich najbliższych krewnych - więc kiedy twoje usta będą wymawiać Jego Najświętsze Imię, nieprawość zacznie nabierać siły; niektóre z moich dzieci mogą wycofać się, ponieważ zostały oszukane przez nową religię [1] to nie należy do Boga. Moja córko, coraz bardziej oddawaj się modlitwie i postowi; módlcie się za chorych w duchu. Pamiętajcie, że Bóg jest sprawiedliwy i że Jego sprawiedliwość zadrży Kościół; Nie pozwoli, by panowała nieprawość ani zmieniane Słowo Boże.
 
Moja córko, świat i ludzkość potrzebują przewodnika; te wszechobecne wiadomości będą perłami dla tych, którzy znają prawdę. Nie lękajcie się: prawda będzie musiała być wykrzykiwana w tysiącach miejsc, aby nawrócenie zaczęło się w sercach moich dzieci. Nigdy nie bój się tego, co wkrótce się wydarzy, bo będę z tobą. Rozeznawaj dusze, które do ciebie przyjdą - niektóre mogą cię zwieść. Bądź czujny i przygotowany. Teraz błogosławię was w imię Ojca, Syna i Ducha Świętego. Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nabożeństwo pierwszych sobót miesiąca

Nabożeństwo pierwszych sobót miesiąca ...