środa, 1 czerwca 2022

… Wieczne miasto, to, co się w tobie stało (z przypisu: Rzym. Odnosi się to do pożaru spowodowanego przez Nerona w Rzymie), powtórzy się, ogień cię oświeci, zadrżysz, będziesz się trzęsła, twoja pycha i twoje grzechy cię zaleją!

 

Z książki „Wołanie miłości i bólu”. Zwierzenia Jezusa dla jednej dziecięcej duszy na nasz czasy (od grudnia 2019 do listopada 2020):
26 października 2020r.
… Chodź, pokaże ci, co się wydarzy. To, co niebo już postanowiło i to, co zobaczysz, już się dzieje, jest poza czasem, ale tak jest teraz. Przyjrzyj się uważnie i miej na musli to, co niebo chce ci pokazać. Spójrz uważnie: oto wędrujący anioł, który schodzi na ziemię, jego kroki wprawiają ziemie w wibracje i zostawiają ślady krwi, ponieważ to jest to, czego zbyt wielu ludzi z nienawiścią, która maja w swoich sercach. (…).
… Wieczne miasto, to, co się w tobie stało (z przypisu: Rzym. Odnosi się to do pożaru spowodowanego przez Nerona w Rzymie), powtórzy się, ogień cię oświeci, zadrżysz, będziesz się trzęsła, twoja pycha i twoje grzechy cię zaleją! Uciekajcie, dzieci, uciekajcie, idźcie w bezpieczne miejsce, oddalcie się! Woła Matka z ukochanej Groty, z miejsca objawień (z przypisu: Jaskinia Trzech Fontann, miejsc objawień Dziewicy z „Objawienia”). … (s. 226)


cd. .. Oto Anioł wkroczył do krany Wielkiej Matki (z przypisu: to Rosja), krainy bólu, która przyniosła tak wiele cierpienia Sercu Niebiańskiej Królowej, która płacze przez nią, błogosławiona ziemia, która z powodu nienawiści i szatańskiego oszustwa została wyrwana Ukrzyżowanemu Królowi została rzucona w nędzę ateizmu, w śmierć, w przeklęte sidła szatana; ile ukrzyżowanych dzieci, ilu męczenników dala Mi ta ziemia! Ile dzieci znienawidziło Mnie z powodu ludzkich kłamstw! Wyrwę ja z rąk Lucyfera, moje dziecko. Spójrz, teraz anioła dotarł do najwyższej głowy tj ziemi, podchodzi i szepce pewien rozkaz, ale głowa znajdzie krew, dużo krwi, a to, co bzie musiał zrobić, będzie bardzo bolesne i trudne…”.
(…). Jezus powiedział mi, abym wszystko zapamiętała i zapisała, ponieważ to wszystko jest prorocze, ale rzeczywiste, poza czasem, ale w czasie (por. Syr 42,18). Widziałam wszystko oczami Jezusa… (s. 228)

 … Co chcecie zrobić wewnątrz Mojego Kościoła? Czy chcecie całkowicie sprofanować  waszymi nowymi doktrynami? Kto jest Mistrzem? Kto jest Głową i Oblubieńcem Kościoła Świętego? To nigdy ni była Piotr, lecz tylko Ja (por. Ef 1,22b;
Kol 1,18a). Piotr jest Moim wikariuszem, stary i nowy, ale Ja nigdy nie prosiłem o nowego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Akita – orędzie Maryi, które spełnia się na naszych oczach

  Akita – orędzie Maryi, które spełnia się na naszych oczach #akita #ks. prof. Bortkiewicz #objawienie (PCh24TV) – Ludzi...