piątek, 27 marca 2020

Nawet spośród księży wielu już nie wierzy w Moją Boską obecność w Eucharystii. Wśród znacznej liczby kleru powstają wciąż wątpliwości powodujące wielkie spustoszenie w wierze.

Siostra Yveta, Niemcy – Orędzie
Całość Orędzia z książki (Fragmenty z Internetu plus dopisane brakujące zdania):
„Tryumf Kościoła według wizji św. Jana Bosko”
ks. Ryszard, Ukleja
Arka, Wrocław 1998
:
[…] Nawet spośród księży wielu już nie wierzy w Moją Boską obecność w Eucharystii. Wśród znacznej liczby kleru powstają wciąż wątpliwości powodujące wielkie spustoszenie w wierze. Wśród znacznej liczby kleru powstają wciąż wątpliwości powodujące znaczne spustoszenie w wierze.
[…] Dla wielu stałem się tylko bezbarwną marionetką z zamierzchłych czasów, dla innych prorokiem, po którym pozostały piękne opowieści – i to wszystko. Moja córko, cóż to się stało ze świętą Skarbnicą prawdziwej Wiary w tym starym Kościele? Wtargnął do niej wróg i zabrał jej część w posiadanie. Ale, aby uchronić Mój Kościół, któremu ja obiecałem, że bramy piekielne go nie zwyciężą, żeby wykonać niepodważalne Prawo Mego Ojca, Jego Słowo i Jego obietnicę wiecznego życia, aby uchronić ten Kościół, który już drży w posadach, uchronić Moje Dziedzictwo, Moje Królestwo, podobnie jak Królestwo Mojej Najświętszej Matki, utworzyłem mały Kościółek, aby rozwijał się prawdziwie i zgodnie z życzeniem Mego Ojca, zgodnie też z Moim Sercem; Kościółek Miłości i Wiary, Kościółek Świętości i Eucharystii.
Postawiłem Papieża na Tronie Piotrowym, którego wybrał mój Ojciec i którego sam wyświęcił zgodnie z Jego pragnieniem – i oto mój mały Kościółek, odnowiony, rozwija się w miłości, miłosierdziu i w cierpieniu, podobnie jak mój stary Kościół w jego początkowym okresie. Moje Serce i Miłość są obecne w tym małym Kościółku, ponieważ ten pierwszy Kościół odrzuca Mnie.
Zły i zawistny szatan z całą zgrają piekielnych demonów atakuje mój nowy Kościół wraz z jego głową: prześladuje ze straszliwą nienawiścią każdego i każde dziecko tego Kościółka Miłości. Zwalcza ten Kościółek, ale on sam będzie pokonany, ponieważ Matką i Królową tego Kościoła jest moja Najświętsza Matka.
Ten mały Kościółek Miłości jest mały liczbą swoich dzieci, ale wielki miłością do Boga, jest potężny mocą Eucharystii, waszą niezachwianą wiarą – wy pocieszaliście i pocieszacie wciąż moje Boskie serce przepełnione Miłością ku wam i ku wszystkim naszym dzieciom, bo cieszycie moje Serce waszą prostotą w obecnych czasach, kiedy pycha, nienawiść, nieczystość, żądza posiadania są władcami tych, którzy kierują tym światem grzechu. W tym małym Kościółku chwały spływa na was szczęśliwość waszego Boga, bowiem cieszycie serce waszej Matki Najświętszej, Dziewicy Maryi, waszej chwalebnej i zwycięskiej Królowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nabożeństwo pierwszych sobót miesiąca

Nabożeństwo pierwszych sobót miesiąca ...