wtorek, 30 marca 2021

Wielu z was nie chce się nawracać. Płaczę za nich krwawymi łzami, ale szanuję ich wolną wolę. Muszą ponosić konsekwencje swoich czynów przez całą wieczność. Módlcie się za biednych, nieszczęśliwych grzeszników, którzy zataczają się w otchłani potępienia

 

21 lutego 2020 r. Pan Jezus…

Moje drogie dzieci! Zegar naprawdę tu jest teraz. Był tu do tej pory, ale teraz jesteś najbliżej spełnienia wszystkiego, co ci powiedziałem z góry. Przygotuj się, bo wkrótce wkroczą w Twoje życie. Pozostańcie Mi wierni aż do śmierci, bo tylko wtedy możecie zdobyć koronę życia wiecznego. Wszystko to się teraz spełnia. Koniec z prokrastynacją. Grzechy idą do nieba. Muszę posprzątać świat. Kiedy się oczyszczę, powrócę w swojej chwale i zmiotę zło tchnieniem liczb. Przygotuj się! Wkrótce będziesz świadkiem wydarzeń, których świat nigdy wcześniej nie widział.

Moje dzieci! Nie rozmawiam z tobą długo. Proroctwa dobiegają końca. Wszystko się spełni. Wielu z was nie chce się nawracać. Płaczę za nich krwawymi łzami, ale szanuję ich wolną wolę. Muszą ponosić konsekwencje swoich czynów przez całą wieczność. Módlcie się za biednych, nieszczęśliwych grzeszników, którzy zataczają się w otchłani potępienia. Mogą w to wpaść w dowolnym momencie. Obiecane wydarzenia (wielkie oczyszczenie, III wojna światowa) nie zostaną przeoczone, ponieważ świat nie pokutował. Ci, którzy się modlą, będą mieli bardziej znośny los niż ci, którzy tego nie robią. Przyjmijcie moje pełne miłości błogosławieństwo, które ze smutkiem wam daję w imię Ojca, Syna i Ducha Świętego. Otwórz Pisma ”

Objawienie 3, 15-22). Wiem, że twoje czyny nie są ani zimne, ani gorące. Chciałbym, żebyś był zimny lub gorący! Ale ponieważ jesteś letni, ani zimny, ani gorący, wyciągnę cię z ust. Mówisz: jestem bogaty, bogaty, niczego nie potrzebuję. „Czy nie widzisz, że jesteś nieszczęśliwy, żałosny, biedny, ślepy i nagi?” Radzę ci: weź ze mnie złoto wypróbowane w ogniu, abyś był bogaty; białe ubrania, aby się ubrać i nie widzieć swojej haniebnej nagości; namaść go, aby namaścił twoje oczy i zobaczył. Łaję i karzę tych, których kocham. Obudź się i pokutuj! Spójrz, stoję w drzwiach i pukam. Kto słucha mego głosu i drzwi otwiera, wejdę do niego i będę z nim jadł, a on ze mną. Zwycięzcę położę obok mnie na tronie, tak jak wygrałem, i zasiądę z moim Ojcem na tronie.
https://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=hu&u=https://jezusuzenete.hu/2020-februar-21-az-ur-jezus/&prev=search&pto=aue

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Święci i walka duchowa: Św. Dominik, Bł. Alan de la Roche i nabożeństwo do Najświętszego Różańca

  Święci i walka duchowa: Św. Dominik, Bł. Alan de la Roche i nabożeństwo do Najświętszego Różańca Fragment: „Przedziwna tajemnica Najświęts...